Biceps och Triceps

Precis kommit hem från ett armpass på gymmet med fokus på biceps ocg triceps. Det gick verkligen bra idag, jag blev kompis med gymmets PT och han hjälpte mig med flera av övningarna. Jag är verkligen glad att jag gick till gymmet även fast jag verkligen inte ville innan, fick jättebra kontakt med musklerna trots att jag fortfarande tar väldigt lätta vikter.
 
Armpass:
♥ 10x3 bänkpress (15kg)
♥ 10x4 militärpress (12,5kg)
♥ 10x3 flyes (4kg)
♥ 10x3 bicepcurls (15kg)
♥ 10x3 omvända bicepcurls (10kg)
♥ 10x3 triceppress över huvudet i dragapparat
♥ 10x3 triceppress i dragapparat
♥ 10x3 omvänd biceppress i dragapparat
♥ 3 andra övingar som jag inte kan namnet på, heh...
 
Nu sitter jag och mumsar i mig två äggmackor och ska snart sätta igång med lite plugg.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback