Städning

Nu är jag hemma från alla påskfiranden för idag, det började som sagt hos mormor och lite senare så åkte vi till farmor och farfar. Det negativa enligt mig med påsken är att för oss som är vegeterianer så finns det inte speciellt mycket att äta. Till lunch så fick jag i mig två ägg, jordgubbar och en avocado. Och till middag så fick jag i mig omelett, jordgubbar och sallad, hmm... Nu när jag har varit hemma en timme så passade jag på att städa upp i mitt rum, alltid när man kommer hem från resor så brukar det vara kaos på rummet då man drar upp saker lite hipp som happ ur resväskan. Jag som har lite perfectionistiska drag ogillar detta starkt och försöker städa upp så fort som möjligt med tvätt och städning.
 
 
Före:
 
Efter:
 
 
Just nu så sitter jag i min egengjorda t-shirt och svnjuter en kopp té och läser en bok, perfekt avslut på dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback