Frukt och bär i överflöd.

Godagens kära vänner.
Morgonen startades med en god fruktsallad och ägg med pojkvännen. Resten av min familj är i sommarstugan så Timothy bor hos mig nu. Jag är nämligen väldigt paranoid av mig och tror att någonting ska hända om jag är själv, så det var snällt av honom att komma.
Nu i slutsommaren så finns det så mycket frukt överallt, idag så plockade jag hallon, äpple och vinbär. I fruktsalladen så hade jag även i en nektarin och körsbär som jag plockade hemma hos min farmor och farfar härom dagen, och mitt i frukosten så kom min granne över och undrade om vi ville ha lite röda vinbär från hennes trädgård, det visar bara att frukt och bär finns i överflöd just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback