Snöstorm i Skåne

Snöstorm var det, ja? Hela veckan så har det varit ett sånt ståhej om hur det kommer att bli klass två varning och att vi inte kommer att ha möjlighet att ta oss till jobb och skola i skåne, resultatet? Ingen skillnad alls.
 
 
 
Jag är bara glad att jag kommer att ha möjlighet att gå ut med hunden på en lunch promenad senare. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart, det är bara några dagar kvar tills jag och familjen åker upp till Norrland och åker skidor och då vill man inte direkt vara sjuk, dessutom så saknar jag gymmet! Men men, jag får väll fortsätta att sitta under täcket och kolla på Pretty Little Liars i några dagar till tills sjukdomen har försvunnit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback