Sen bloggning

Klockan är nästan sex och detta är det första blogginlägget för idag, detta beror helt enkelt på två anledningar.
1. Jag har inte haft speciellt mycket tid.
2. Även fast jag skulle haft mer tid så skulle det bli ett inlägg om vad jag har gjort i skolan, och det är ju inte speciellt skoj...
Nej, jag är inte speciellt mycket för dem som bloggar om vad de gör i skolan och hur stressigt deras liv är, jag menar om man precis har kommit hem från skolan och stressat hela dagen så vill man inte börja läsa om någon annans stressiga liv.
 
Nog med bitterskrivande! Direkt efter skolan så gick jag hem och bytte om till gymkläder och cyklade sedan upp till Victoriastadion, där så träffade jag Daniel och Pojkvännen, jag skulle gärna ha tränat med dem lite längre men eftersom att pojkvännen har bal ikväll så kunde han bara vara där en kort tid för att tävla med Daniel om vem som kunde ta mest i bänkpress. De kommer aldrig att själva erkänna att det var en tävling, men det var det. Så jag hade sällskap med dem i ungefär en kvart och sen så började jag träna själv istället. Jag har aldrig tränat själv på detta gymmet innan faktiskt, men jag gillar det! När man tränar själv så går det mycket mer effektivt tycker jag och man kan verkligen ta i utan att behöva oroa sig över att ens vän ska flina åt ens monster-min som lätt kommer fram i styrketräning. Jag körde rygg och armar idag och höjde vikter i flera av övningarna, riktigt skönt och effektivt pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback